مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-18اقتصادي

لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی نیازمند کشاورزی صنعتی، پیشرفته و مدرن است تا ازخام فروشی محصولات جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول جلیلی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه جلسه شورای برنامه ریزی مدیران جهاد کشاورزی جنوب استان اظهارکرد: آذربایجان غربی نیازمند کشاورزی صنعتی، پیشرفته و مدرن است تا از خام فروشی محصولات جلوگیری شود و به تبع آن نیز درآمد کشاورزان با بکارگیری دانش افزایش یابد وی با بیان که اراضی کشاورزی مناطق جنوبی آذربایجان غربی عرصه مستعدی برای توسعه کشاورزی پایدار در استان به شمار می روند افزود: برنامه ریزی بلند مدت برای حل مشکلات موجود و برنامه ریزی میان مدت و کوتاه مدت برای توسعه کشاورزی مدرن و مکانیزه در استان باید در سال جهش تولید داشته باشیم.

جلیلی بیان کرد: ایجاد تشکل یا انجمن برای هریک از محصولات استراتژیک تولیدی استان برای رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن محدودیت ها و حمایت از تولید این محصولات ضروری است.

سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی راه اندازی شود وی با اشاره به راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعاتی کشاورزی گفت: امیدواریم با راه اندازی این سیستم، کلیه فعالان بخش کشاورزی استان با دسترسی آسان به اطلاعات دقیق و به روز برای برنامه ریزی فعالیت ها و پیش بینی اتفاقات پیش روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی

لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی