مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-18سياسي

رییس گروه موزه های کرمانشاه: در تلاشیم مردم را بیشتر به سمت موزه ها بکشانیم


رییس گروه موزه ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا با اجرای شعار سال 2020 موزه ها بتوانیم با پربار کردن و بومی سازی این مراکز مردم را بیشتر از گذشته به سمت موزه ها بکشانیم.

- رییس گروه موزه های کرمانشاه: در تلاشیم مردم را بیشتر به سمت موزه ها بکشانیم ایسنا/کرمانشاه رییس گروه موزه ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا با اجرای شعار سال 2020 موزه ها بتوانیم با پربار کردن و بومی سازی این مراکز مردم را بیشتر از گذشته به سمت موزه ها بکشانیم.

اکرم طهماسبی به مناسبت روز جهانی موزه ها در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نامگذاری 18 می به عنوان روز جهانی موزه ها، اظهارکرد: سازمان ایکوم(شورای بین المللی موزه ها) هرساله برای این روز یک شعار انتخاب می کند که شعار امسال را هم موزه ها برای برابری، تنوع و فراگیری قرار داده است.

وی در خصوص اهداف انتخاب این شعار هم گفت: موزه ها ابرازهایی مهم در تبادل فرهنگی، غنی سازی فرهنگ ها و توسعه تفاهم، همکاری و صلح بین مردم هستند و لذا سازمان ایکوم با انتخاب این شعار بدنبال تقویت و افزایش تنوع در موزه ها برای کشاندن مردم به سوی این مراکز فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس گروه موزه های کرمانشاه: در تلاشیم مردم را بیشتر به سمت موزه ها بکشانیم

رییس گروه موزه های کرمانشاه: در تلاشیم مردم را بیشتر به سمت موزه ها بکشانیم