مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-18پزشكي

کرونا مانع عکس گرفتن بولسونارو با حامیانش نشد


رییس جمهوری برزیل با ماسک بر صورت، عکس هایی را با کودکانی گرفت که در میان جمعیت هوادارانش حضور داشتند؛ اقدامی که با بی توجهی به توصیه های سلامت در بحبوحه شیوع و گستردگی ویروس کرونا صورت گرفت.

- رییس جمهوری برزیل با ماسک بر صورت، عکس هایی را با کودکانی گرفت که در میان جمعیت هوادارانش حضور داشتند؛ اقدامی که با بی توجهی به توصیه های سلامت در بحبوحه شیوع و گستردگی ویروس کرونا صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نمایش از سوی ژایر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل پس از استعفای دو وزیر بهداشت این کشور ظرف یک ماه صورت گرفته که هر دو آنها درمقابل اقدامات و رویکرد رییس جمهوری درباره مقابله با کرونا مقاومت کردند.

موارد تایید شده ویروس کرونا در برزیل روز شنبه از تعداد مبتلایان در اسپانیا و ایتالیا بیشتر شده و آن را به چهارمین کشور درگیر این بیماری ویروسی تبدیل کرده است.

آمارهای وزارت بهداشت این کشور که روز یکشنبه منتشر شد نشان می دهد که 7938 مورد ابتلا در 24 ساعت گذشته ثبت شده و در مجموع تعداد مبتلایان در این کشور به رقم 241 هزار تن رسیده و تعداد مرگ ها نیز با افزایش 485 موردی به 16 هزار و 118 تن رسید.

رییس جمهوری برزیل در یک ویدئوی آنلاین گفت، که از این راهپیمایی حمایتی در مقابل کاخ ریاست جمهوری استقبال کرده و آن را یک ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مانع عکس گرفتن بولسونارو با حامیانش نشد

کرونا مانع عکس گرفتن بولسونارو با حامیانش نشد