مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-18اقتصادي

6 پرواز در مسیر ارومیه – تهران انجام می شود


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از افزایش پرواز ارومیه به تهران توسط یک شرکت هواپیمایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی قراملکی با اعلام این خبر افزود: شیوع ویروس کرونا در ابتدا باعث کاهش 55 درصدی پروازهای داخلی و لغو کامل پروازهای خارجی شد اما امروز با توجه به کاهش محدودیت های بین استانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش پروازها از این فرودگاه هستیم.

وی در ادامه به افزایش پروازهای مسیر ارومیه به تهران از اول ماه خرداد اشاره کرد و گفت: برخی پروازهای فرودگاه ارومیه نیز تا حدودی از سوی شرکت های هواپیمایی به حالت عادی باز گشته است و از اول خرداد شاهد افزایش 6 پرواز در مسیر ارومیه-تهران نیز توسط شرکت هواپیمایی آتا خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه آذربایجان غربی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، آتا و قشم ایر عهده دار تردد هوایی از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران هستند، افزود: پروازهای جدید با شماره پرواز 5680و 5679 در روزهای شنبه تا چهارشنبه و روز جمعه انجام خواهد شد.

قراملکی افزود: به منظور ضرورت اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا در پروازها نیز پروتکل های موجود از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و رعایت مسائل بهداشت فردی در طول پرواز رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پرواز در مسیر ارومیه – تهران انجام می شود

6 پرواز در مسیر ارومیه – تهران انجام می شود