مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-18اقتصادي

بخش نوبران در زمینه صنعتی می تواند نقش موثری در حوزه بهره وری ملی داشته باشد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی می گوید: بخش نوبران در زمینه صنعتی می تواند نقش موثری در حوزه بهره وری ملی و بهبود تولید داشته باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد ساوه با توجه به ظرفیت های موجود قابلیت توسعه و جذب سرمایه گذاران را دارند.

نوبران در مسیر یکی از مهم ترین محورهای ارتباطی کشور یعنی آزاد راه ساوه - همدان واقع شده است، می تواند در زمینه ایجاد واحدهای صنعتی و حضور سرمایه گذاران نقش موثری ایفا کند.

 توسعه دو شهرک صنعتی غرق آباد و نوبران از سال ها قبل در دستور کار قرار داشته است لذا نسبت به افزایش زیرسازی شبکه های آب، برق و گاز اقدام شد که هم اکنون پیمانکار مربوطه در این منطقه در حال فعالیت است.

 فرسوده بودن شبکه توزیع آب از مهم ترین مشکلات این شهرک است که برای رفع آن سال گذشته قرارداد آن منعقد و هم اکنون با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که شهرک صنعتی نوبران یک خط فیدر برق دارد که پاسخگوی نیازهای لازم نیست، می گوید: تامین برق از دیگر موانع توسعه این شهرک بود که هم اکنون پیمانکار مربوطه انتخاب و در حال  تجهیز کارگاه است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش نوبران در زمینه صنعتی می تواند نقش موثری در حوزه بهره وری ملی داشته باشد

بخش نوبران در زمینه صنعتی می تواند نقش موثری در حوزه بهره وری ملی داشته باشد