مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-18اقتصادي

شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان امری ضروری است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برنامه ریزی دقیق و جهش صادراتی، نیازمند شناخت و تعریف عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان است که باید با همکاری اعضای کارگروه توسعه صادرات استان احصاء، - ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برنامه ریزی دقیق و جهش صادراتی، نیازمند شناخت و تعریف عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان است که باید با همکاری اعضای کارگروه توسعه صادرات استان احصاء، بررسی و مورد پیگیری واقع شود.

محمد دره وزمی امروز(29 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شناخت و تعریف این عوامل می تواند نقش بسزایی در تدوین برنامه ها، ارزیابی عملکردها، تسهیل و تسریع در انجام فرآیندها، رفع موانع و مشکلات فراروی صادرات استان کردستان ایفا کند.

وی افزود: توانمندسازی و توسعه بنگاه های کوچک و متوسط با هدف افزایش صادرات، برنامه ­ریزی در جهت افزایش سهم تولید صادراتی استان در سبد صادراتی و کمک به ایجاد، توسعه و تجهیز زیرساخت های پشتیبان صادراتی از مهم ترین برنامه های این سازمان در حوزه تجارت خارجی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: ساخت در سال جهش تولید یکی از محورهای اساسی وزارت صمت، توسعه صادرات به عنوان پیشران جهش تولید مورد توجه جدی واقع گردیده است که با توجه به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان امری ضروری است

شناخت عوامل و تنگناهای ساختار صادراتی کردستان امری ضروری است