مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-18اقتصادي

توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: با آغاز توزیع بنزین یورو 4 و افزایش تعداد جایگاه های عرضه نفتگاز یورو 4 در استان، مردم و محیط زیست بهتر از گذشته نفس خواهند کشید.

- امین روستایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی به عنوان متصل کننده استان های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور همواره توجه مسوولان را به خود معطوف داشته است اظهار کرد: از آنجایی که شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلان شهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست محیطی مسوول می دانند.

وی با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوییل به طور کامل از نوع یورو 4 برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری آغاز شده است ادامه داد: علاوه بر این جامعه مصرف کننده، اکنون در مجموع 9 باب جایگاه دارای زیرساخت لازم برای دریافت و ذخیره سازی، این فرآورده نفتی را به دیگر مصرف کنندگان بخش حمل و نقل عرضه می کنند.

  مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: تعداد جایگاه های عرضه نفتگاز یورو4 در استان کردستان پنج و استان کرمانشاه چهار باب است در حالی که منطقه همدان با 9 مرکز عرضه این فرآورده ارزشمند در صدر بوده که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان

توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان