مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-18بين الملل

سندرز: حامیانم به بایدن رای خواهند داد


برنی سندرز به رغم هشدار مشاور سابق خود مبنی بر بی میلی حامیان سندرز به حمایت از جو بایدن اظهار کرد، فکر می کند که حامیانش به جو بایدن رای خواهند داد.

- برنی سندرز به رغم هشدار مشاور سابق خود مبنی بر بی میلی حامیان سندرز به حمایت از جو بایدن اظهار کرد، فکر می کند که حامیانش به جو بایدن رای خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جف ویور، مشاور سابق برنی سندرز، سناتور آمریکایی و نامزد سابق دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور در یادداشتی که چندی پیش منتشر شد، اظهار کرد، حامیان سندرز در حال حاضر حامی و مشتاق به رای دادن به جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیستند و نیازی واقعی و ضروری برای کمک به بایدن برای جذب حامیان سندرز وجود دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه گاردین، برنی سندرز در گفتگو با شبکه خبری ای بی سی اظهار کرد، بایدن در حال آغاز جذب حمایت حامیان اوست و فکر می کند که در نهایت آن ها به جو بایدن رای خواهند داد .

سندرز افزود: فکر می کنم سرانجام اکثریت گسترده کسانی که حامی من هستند، متوجه خواهند شد که دونالد ترامپ (رییس جمهور آمریکا) خطرناکترین رییس جمهور تاریخ مدرن آمریکا است.

او عادت به دروغگویی دارد و یک نژادپرست است و افکارش مبتنی بر تبعیض جنسیتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: حامیانم به بایدن رای خواهند داد

سندرز: حامیانم به بایدن رای خواهند داد