مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-18سياسي

شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد همنوا شدند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از همنوایی شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد برای آزادی قدس شریف از دست صهیونیست ها خبرداد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: یکی از ویژگی های اصلی و مهم هنرمندان متعهد واکنش به موقع به رویدادها و اتفاقات پیرامون خود است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم روز در طی چند دهه اخیر به ویژه بعد از پیروی انقلاب اسلامی، ماجرای اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی است و به همین دلیل این موضوع همواره در رشته های مختلف هنری مورد توجه قرار گرفته است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: تولید آثار در راستای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و بیان دشمنی های رژیم غاصب صهیونیستی علیه بشریت یکی از نیازهای ضروری در عصر حاضر به شمار می رود.

وی بیان کرد: در راستای نیل به تولید آثار ادبی با محوریت فلسطین آزاد، مرکز مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر، پویش ملی فلسطین آزاد را راه اندازی کرده است.

مرادی عنوان کرد: پویش ملی فلسطین آزاد به منظور پاسداشت سال ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگ اسراییل غاصب به همت جمعی از شاعران و نویسندگان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد همنوا شدند

شاعران کردستانی با پویش ملی فلسطین آزاد همنوا شدند