مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-18اجتماعي

بروز رفتارهای تهاجمی گاندوها با شروع فصل گرما در سیستان وبلوچستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با شروع فصل گرما، گاندوها فصل زاد و ولدشان هم شروع می شود و این عامل در کنار سایر عوامل ذکر شده موجب تغییر رفتار گونه و بروز رفتارهای پرخاشگرانه و تهاجمی می شود، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با شروع فصل گرما، گاندوها فصل زاد و ولدشان هم شروع می شود و این عامل در کنار سایر عوامل ذکر شده موجب تغییر رفتار گونه و بروز رفتارهای پرخاشگرانه و تهاجمی می شود، از این رو ضمن اعلام به دستگاه های مرتبط مانند فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، سمن های محیط زیستی و .

از طریق آموزش های چهره به چهره به جوامع محلی میزبان گاندو تحت عنوان برنامه آموزشی یک روز با محیط بان نیز اجرا و اعلام شده است.

به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان وحید پورمردان گفت: با شروع فصل گرما و فصل زادآوری تمساح پوزه کوتاه، هشدارهای لازم به روستاهای میزبان از طریق مجاری بومی منطقه اعلام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: با شروع فصل گرما و بالا رفتن دمای هوا و افزایش چشمگیر تبخیر آب در برکه های زیستگاه تمساح پوزه کوتاه، تغییر رفتارهای این گونه به دلیل دمای بالای هوا و جابجایی های مکرر و اجباری بین برکه ها، یکی از دلایل تغییر رفتار در گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز رفتارهای تهاجمی گاندوها با شروع فصل گرما در سیستان وبلوچستان

بروز رفتارهای تهاجمی گاندوها با شروع فصل گرما در سیستان وبلوچستان