مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-05-17سياسي

همنوایی شاعران تبریزی با آزادی خواهان جهان در پویش فلسطین آزاد


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری پویش بین المللی «فلسطین آزاد» با هدف جمع آوری شعر و متون ادبی در خصوص بیت المقدس خبر داد.

- تبریز- رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری پویش بین المللی فلسطین آزاد با هدف جمع آوری شعر و متون ادبی در خصوص بیت المقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمدحسین بلاغی دیشب در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب در تبریز اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، پویش فلسطین آزاد به منظور پاسداشت سال ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگ اسراییل غاصب به همت جمعی از شاعران و نویسندگان راه اندازی شده است.

وی افزود: شاعران و نویسندگان می توانند تا جمعه (دوم خرداد ماه)، روز قدس، شعرها و متن های ادبی خود را با درج هشتگ #فلسطین_آزاد در صفحه های اینستاگرام خود منتشر کرده و در این پویش شرکت کنند.

رییس حوزه هنری استان همچنین ادامه داد: هدف از تشکیل این پویش، ترمیم زخم قلب های آزادگان جهان و تلاش برای رهایی قدس شریف از چنگ اسراییل غاصب عنوان شده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح شاعران آذربایجان شرقی نیز می توانند آثار ادبی خود را به زبان های ترکی و فارسی در قالب ویدئو سلفی تولید کرده و در انتهای اشعار خود با دعوت یکی از شاعران کشور جهت پیوستن به این پویش اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همنوایی شاعران تبریزی با آزادی خواهان جهان در پویش فلسطین آزاد

همنوایی شاعران تبریزی با آزادی خواهان جهان در پویش فلسطین آزاد