مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 02:502020-05-17اجتماعي

یک نقطه رانشی در الموت ترمیم شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت گفت: راهداران این منطقه محور روستایی هیر- ویار را که براثر رانش زمین دچار تخریب شده بود ترمیم و بازسازی کردند.

- مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش های فروردین ماه خسارت هایی را در حوزه روستاهای مناطق مختلف قزوین از جمله الموت ایجاد کرده بود که یکی از این نقاط راه روستایی هیر- ویار در بخش رودبار الموت غربی بود.

وی اضافه کرد: این راه روستایی که علاوه بر ایجاد دسترسی هشت روستای مستقر در حاشیه رودخانه نینه رود، مسیر ارتباطی 2 استان قزوین و گیلان را نیز از طریق گردنه سپارده فراهم می کند براثر بارش های بهاری دچار رانش شده بود که طی آن 100 متر از محور تخریب شده و در آستانه قطع ارتباط قرار گرفت.

غلامی ادامه داد: با توجه به وجود ترانشه سنگی با ارتفاع بیش از 20 متر این اداره با به کارگیری بیل مکانیکی، پیکور، لودر و کامیون طی 2 هفته نسبت به ترانشه زنی جهت تعریض مسیر و خاکریزی جهت ترمیم نقطه رانشی اقدام کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت افزود: انجام این کار علاوه بر ارتقای ایمنی مسیر و افزایش قدرت دید، رضایت روستاییان منطقه را نیز به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نقطه رانشی در الموت ترمیم شد

یک نقطه رانشی در الموت ترمیم شد