مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-05-17پزشكي

انتقال کرونا از سگ و گربه به انسان ثابت نشده است


رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: انتقال کرونا از سگ و گربه به انسان فعلا ثابت شده نیست و در ابتدا باید نتایج بررسی ها آن را ثابت کرده و سپس این حیوانات را به عنوان ناقل کرونا بشناسیم.

- رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز: انتقال کرونا از سگ و گربه به انسان ثابت نشده است ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: انتقال کرونا از سگ و گربه به انسان فعلا ثابت شده نیست و در ابتدا باید نتایج بررسی ها آن را ثابت کرده و سپس این حیوانات را به عنوان ناقل کرونا بشناسیم.

سیمین خیاط زاده درگفت وگو با ایسنا در پاسخ به شائبه احتمال انتقال کرونا از طریق سگ های بلاصاحب و زباله گرد در سطح شهر، اظهار کرد: در حال حاضر انتقال بیماری از حیواناتی مانند سگ و گربه ثابت نشده و خطر انتقال هاری از طریق حیوانات خانگی بیشتر از کرونا است.

وی ادامه داد: ما تماسی با سگ های بلاصاحب نداریم که خطر انتقال کرونا هم از این طریق وجود داشته باشد و در هیچ مقاله ای به انتقال کرونا از حیوان به انسان اشاره نشده و مشکل اصلی ما انتقال از انسان به انسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال کرونا از سگ و گربه به انسان ثابت نشده است

انتقال کرونا از سگ و گربه به انسان ثابت نشده است