مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 18:202020-05-17بين الملل

اتفاق مشکوک/ چرا «مقبره استرومردخای» درگیر حادثه شد؟


بعد از اینکه رسانه های عبری، عربی، غربی با انتشار اخبار کذب آتش سوزی گسترده در مقبره «استر و مردخای» درصدد القای این دروغ بودند که این مقبره ویران شده است نگهبان یهودی آن اجازه بررسی دوربین ها را به بهانه خرابی نداده و 24 ساعت قبل از حادثه ذخیره ساز دوربین ها غیر فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از اینکه رسانه های عبری، عربی، غربی با انتشار اخبار کذب آتش سوزی گسترده در مقبره استر و مردخای آن هم همزمان با سالروز تأسیس رژیم صهیونیستی درصدد القای این دروغ بودند که این مقبره ویران شده است تا به خیال خود عکس العمل آزادیخواهان در فضای واقعی و مجازی نسبت به تأسیس این رژیم غاصب و کودک کش را به حاشیه ببرند اما نه تنها در این زمینه راه به جایی نبردند که اخبار و اطلاعات جدید حاکی از آن دارد که نگهبان یهودی مقبره اجازه بررسی دوربین ها را به بهانه خرابی نداده و 24 ساعت قبل از حادثه ذخیره ساز دوربین ها غیر فعال شده است.

این مطلب که از سوی یک منبع آگاه نیز مورد تأیید قرار گرفته است، امروز توسط آمنه سادات ذبیح پور نیز توییت شد.

البته ناگفته نماند دوربین های اطراف مقبره در حال بررسی است تا مشخص شود چه کسی عامل آتش سوزی و این اتفاق مشکوک بوده است؟ حادثه ای که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی خنثی شد و باعث شد دامنه آتش سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق مشکوک/ چرا «مقبره استرومردخای» درگیر حادثه شد؟

اتفاق مشکوک/ چرا «مقبره استرومردخای» درگیر حادثه شد؟