مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-05-17اجتماعي

ورود سامانه گرمایی به دشت کاشان


تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر حاکم شدن جو ناپایدار است که از روز دوشنبه به دشت کاشان وارد شده و تا روز شنبه آینده موجب افزایش دما و کاهش رطوبت در بیشتر نقاط شهرستان های کاشان و آران و بیدگل می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر حاکم شدن جو ناپایدار است که از روز دوشنبه به دشت کاشان وارد شده و تا روز شنبه آینده موجب افزایش دما و کاهش رطوبت در بیشتر نقاط شهرستان های کاشان و آران و بیدگل می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ناپایداری جوی باعث می شود که دمای دشت کاشان از 31 درجه سانتی گراد در روز دوشنبه با 6 درجه افزایش به 37 درجه و رطوبت هوا نیز از 60 واحد به 35 واحد در روز شنبه هفته آینده برسد.

وی با اشاره به کاهش رطوبت هوا، افزود: بنا به تفسیر نقشه های هواشناسی، پدیده غالب جوی، از عصر روز دوشنبه به صورت قسمتی ابری با احتمال بارش رگباری و پراکنده در مناطق کوهستانی و مرتفع شهرستان کاشان پیش بینی می شود که بارش های رگباری با حجم زیاد در مدت زمان کم همراه با آذرخش است.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تأکید کرد: با توجه به وزش بادهای فصلی و ایجاد گرد و خاک، افراد حساس و بیماران قلبی و ریوی از منزل خارج نشوند و کوهنوردان با توجه به شرایط ناپایدار آب و هوا قبل از حرکت پیش بینی های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه گرمایی به دشت کاشان

ورود سامانه گرمایی به دشت کاشان