مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-17سياسي

درخواست یوسف نژاد برای برای ممنوعیت شکار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر یوسف نژاد، با ابراز خرسندی از ممنوعیت 5 ساله شکار و تیراندازی در جنگل های شمال، گفت: نظارت بر شکار در کنار ممنوعیت شکار باید افزایش یابد البته از ممنوعیت شکار نه تنها در شمال کشور بلکه در کشور استقبال می کنیم .

- نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه شکار و تیراندازی نه تنها در شمال بلکه در کشور باید ممنوع شود بر ضرورت افزایش مجازات صید و شکار غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر یوسف نژاد، با ابراز خرسندی از ممنوعیت 5 ساله شکار و تیراندازی در جنگل های شمال، گفت: نظارت بر شکار در کنار ممنوعیت شکار باید افزایش یابد البته از ممنوعیت شکار نه تنها در شمال کشور بلکه در کشور استقبال می کنیم و به طور حتم این مهم باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا نسل بسیاری از پرندگان و حیات وحش به دلیل صید و شکار بی رویه در معرض انقراض است.

علی اصغر یوسف نژادنماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: از سازمان حفاظت محیط زیست انتظار می رود ضمن رعایت قانون، تلاش مناسبی را برای تامین تجهیزات و امکانات برای یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانان داشته و همچنین نسبت به جذب نیروی انسانی متخصص و ماهر اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یوسف نژاد برای برای ممنوعیت شکار

درخواست یوسف نژاد برای برای ممنوعیت شکار