مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-17سياسي

تهیه 13 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یزد


علی اکبر محمدپناه در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ابتدای شیوع ویروس کرونا به عنوان اولین نهادها در صحنه حاضر بود و در این مدت در راستای تأمین و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی فعالیت های چشمگیری داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان یزد افزود: این ستاد با همکاری گروه های جهادی و سمن ها نسبت به تولید ماسک اقدام کرد به گونه ای که توانست بزرگ ترین کارخانه تولید ماسک در جنوب آسیا را راه اندازی کند که روزانه 4 میلیون ماسک تولید می کند و در این زمینه کشور را به خودکفایی رسانده است و در آینده نیز اقدام به صادرات خواهد کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رسیدگی به معیشت مردم و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: در این راستا رزمایش احسان و مواسات را برگزار می کنیم که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله اول یک میلیون بسته معیشتی به ارزش 320 میلیارد تومان در کل کشور تهیه کرد که به این افراد اهدا خواهد شد.

محمد پناه اظهار داشت: در استان یزد هم 13 هزار بسته به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بسته معیشتی تهیه شده که در حال توزیع است و به تناوب به تمام شهرستان های استان تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 13 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یزد

تهیه 13 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یزد