مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-17اقتصادي

استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز اتفاق مبارکی در تهران است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران آبیاری قسمت عمده فضای سبز تهران با پساب را از اقدامات خوب شورای شهر تهران جهت حفاظت از محیط زیست عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در توضیح اجرای مفاد تبصره 9 تامین مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تامین بخشی از کسری قیمت تمام شده گفت: مطابق با این مدل مالی سالیانه دو میلیون متر مکعب پساب برای فضای سبز از سوی شرکت آب و فاضلاب تخصیص داده می شود.

اینکه ما یک مرتبه بخواهیم با یک موضوع کل مصوبه را زیر سوال ببریم در واقع زیر سوال بردن اقدام خوب شورا در مصوبه سال گذشته است.

او با بیان اینکه در دستور دو مصوبه سال گذشته آورده شده که شهرداری تهران با همکاری شرکت آب و فاضلاب ظرف سه ماه توافق نامه ای برای اختصاص بخشی از منابع مالی حاصل از اجرای این مصوبه را جهت تامین پساب برای فضای سبز و مدل مالی احداث تصفیه خانه باید هزینه کند تاکید کرد: در شهر تهران 175 میلیون متر مکعب برای فضای آبیاری فضای سبز نیاز داریم که از این 175 میلیون متر مکعب 135 میلیون متر مکعب آن از طریق چاه، 18 میلیون متر مکعب از طریق قنوات و 10 میلیون متر مکعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز اتفاق مبارکی در تهران است

استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز اتفاق مبارکی در تهران است