مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-17اقتصادي

ضرورت چاره اندیشی برای رفع مشکل تورم در لرستان/ واحدهای متخلف پلمب شوند


معاون استاندار لرستان بر ضرورت چاره اندیشی برای رفع مشکل تورم در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد عبدالهی امروز در جلسه بررسی تحولات قیمتی در سطح بازار و راهکارهای مربوط به آن، گفت: کشور ما به لحاظ برخی منابع غنی مانند گاز، نفت، پسته، زعفران و امثال آنها در دنیا دارای رتبه است که این ظرفیت ها با توجه به تحریم ها و ورود بیماری کرونا تحت الشعاع قرار گرفته و مشکلاتی از قبیل تورم و بیکاری را در سطح جامعه در پی داشته است.

وی، اظهار داشت: مشکل تورم استان در دو بخش قابل بررسی است اول تورم در سطح ملی و دوم استانی که باید برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه رابطه عرضه و تقاضا در بازار باید تنظیم شود، افزود: در این رابطه باید توازن در خرید و فروش با در نظر گرفتن نیاز مردم برقرار باشد و اگر این رابطه دچار مشکل شود اثرات خود را در بازار خواهد گذاشت.

عبدالهی، تصریح کرد: در بحث کنترل بازار و قیمت ها، دستگاه های مرتبط نسبت به جمع آوری اطلاعات از قیمت تمام شده کالا در بازار برای مشتریان اقدام و در اختیار ستاد قرار دهند.

وی، بیان داشت: در راستای کنترل بازار، آن دسته از واحدهای صنفی که اقدام به احتکار، کم فروشی یا گران فروشی کرده اند، شناسایی و نسبت به پلمپ آنها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت چاره اندیشی برای رفع مشکل تورم در لرستان/ واحدهای متخلف پلمب شوند

ضرورت چاره اندیشی برای رفع مشکل تورم در لرستان/ واحدهای متخلف پلمب شوند