مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-17سياسي

نماینده جهاد اسلامی: حاج قاسم در هر نقطه از ممالک اسلامی دغدغه قدس را داشت


نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مسأله قدس،باید قطب نمای مسلمانان باشد، اصلی ترین دغدغه سردار شهید قاسم سلیمانی در هر نقطه ای جهان اسلام را مسأله قدس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سمینار سقوط رژیم صهیونیستی و آینده قدس به مناسبت هفته قدس از سوی روحانیون و فعالان فرهنگی جمهوری آذربایجان برگزار شد و ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین از طریق ویدئو کنفرانس در این سمینار به سخنرانی پرداخت.

وی در این سخنان اظهار داشت: ملت فلسطین ملتی با روحیه و مبارز است و همواره به دنبال آزادسازی اراضی اشغالی خود هستند و هیچ زمان از این انگیزه خسته نشده اند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین افزود: ما ملت آذربایجان را بعنوان یک ملت مقاومت و اسلامی می شناسیم و از همینجا به مردم آذربایجان عرض می کنم اگر شما پشتیبان مردم و سرزمین فلسطین باشید در آینده هم فلسطین و ملت آن پشتیبان و حامی شما خواهد بود؛ تمام مسلمانان جهان در آزادسازی سرزمین فلسطین در تلاش هستند و ما نقش مردم آذربایجان را در رهایی قدس کم رنگ نمی بینیم.

ابوشریف تأکید کرد که قدس در ابتدا قبله اول مسلمین بوده و در حال حاضر نیز قبله سیاسی آنان محسوب می شود و اگر قدس را بعنوان یک جهت نما ندانیم راه را گم خواهیم کرد و اتحاد مسلمین از دست خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جهاد اسلامی: حاج قاسم در هر نقطه از ممالک اسلامی دغدغه قدس را داشت

نماینده جهاد اسلامی: حاج قاسم در هر نقطه از ممالک اسلامی دغدغه قدس را داشت