مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-17سياسي

قدردانی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد از رهبر معظم انقلاب


حجت الاسلام نوری زاده از رهبر معظم انقلاب به خاطر ارشاد حکیمانه مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مساجد در شب های قدر، قدردانی و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی از رهبر معظم انقلاب، مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم شریف ایران و متولیان مساجد برگزار کننده ی مراسم لیالی قدر، تقدیر و تشکر نمودند.

متن این پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم لیله القدر خیر من الف شهر حمد بی کران خدای منان و رحمان را که بار دیگر توفیق مناجات و تضرع در لیالی قدر را به بندگانش ارزانی داشت و موجبات تعالی سالکان طریقش را فراهم نمود؛ در شب قدر، شب سلوک عبادالله و لیله ی معراج مؤمنان و مرکب وصول الی الله، ضیوف الرحمان در خانه های منور و مقدس ذات اقدس باریتعالی گرد هم جمع شدند و از ملائکه ی مقرب الهی به شایستگی میزبانی نمودند؛ به خاطر این نعمت و منت عظیم الهی، جبین شکر بر خاک درگاهش می گذاریم و از درگاه مقدسش عاجزانه شفای عاجل بیماران و غفران درگذشتگان را طلب می کنیم.

بر خود فرض می دانم از رهبر جلیل القدر و عظیم الشأن مان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به خاطر ارشاد حکیمانه و عالمانه که منجر به بررسی دقیق و کارشناسانه ی مسئولین محترم ستاد ملی مقابله با کرونا گردید، خاضعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد از رهبر معظم انقلاب

قدردانی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد از رهبر معظم انقلاب