مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-17سياسي

500 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند


500 روستا تا پایان خردادماه به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند و هوشمندسازی مدارس انجام خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: 500 روستا تا پایان خردادماه به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند و هوشمندسازی مدارس انجام خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان، امروز 28 اردیبهشت در آیین افتتاح پروژه های ارتباطی استان که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای سیدان برگزار شد، گزارشی از افتتاح پروژه های زیرساختی و ارتباطی، اظهار کرد: این پروژه ها با توجه ویژه دولت در خراسان جنوبی به عنوان استان کم برخوردار و مرزی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با تلاش های شبانه روزی وزارت ارتباطات، ظرفیت های ارتباطی تمام 29 شهر استان تکمیل و این شهرها به اینترنت پرسرعت و تلفن همراه و ثابت دسترسی دارند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام شهرستان های استان ظرفیت فیبر نوری ایجاد و در حال توسعه است، افزود: 96 درصد از روستاهای بالای 100 خانوار در استان هم اکنون تحت پوشش تلفن همراه هستند.

معتمدیان بیان کرد: تا پایان سال تمام روستاهای بالای 60 خانوار تحت پوشش تلفن همراه قرار خواهند گرفت و این امر پیشتازی استان را در تکالیف برنامه ششم توسعه نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

500 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند