مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-17سياسي

سهم استان گلستان از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر استان ها کمتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک رییس پارک علم و فناوری گلستان با منتخبان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در آن چالش ها، - منتخب مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: گلستان کمترین سهم را از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی دارد؛ در حالی که باید از فعالیت های دانش بنیان در این استان حمایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک رییس پارک علم و فناوری گلستان با منتخبان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در آن چالش ها، نقاط قوت و ضعف استان در حوزه علم و فناوری به بحث گذاشته شد.

رحمت الله نوروزی، منتخب مردم علی آبادکتول در مجلس یازدهم در این جلسه گفت: گلستان، مزیت های فراونی دارد و به رغم همه قابلیت ها و توانمندی ها این استان با مشکلات زیادی به ویژه در موضوعات اقتصادی از جمله معیشت و اشتغال روبه رو است.

نوروزی افزود: با وجود اینکه همه استان ها در سال های اخیر در زمینه علم و فناوری جهش داشتند، اما گلستان توفیقی در این زمینه به دست نیاورده است.

منتخب مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گلستان کمترین سهم را از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی دارد در حالیکه باید از فعالیت های دانش بنیان حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان گلستان از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر استان ها کمتر است

سهم استان گلستان از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر استان ها کمتر است