مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-17سياسي

توزیع بسته حمایتی بین 2000 مددجوی بهزیستی شیراز


رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بهزیستی شیراز با هدف توزیع 2000 بسته غذایی بین مددجویان این نهاد اجتماعی، برگزار شد.

- ایسنا/فارس رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بهزیستی شیراز با هدف توزیع 2000 بسته غذایی بین مددجویان این نهاد اجتماعی، برگزار شد.

رزمایش کمک مومنانه بهزیستی شهرستان شیراز، با هدف تهیه و توزیع 200 بسته غذایی بین مددجویان این نهاد، یکشنبه 28 اردیبهشت، با همکاری خیریه یاس نبوی، برگزار شد.

رییس بهزیستی شهرستان شیراز در حاشیه برگزاری این همایش در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این بهزیستی شیراز بالغ بر 10 هزار بسته معیشتی بین مددجویان نیازمند این نهاد در سطح شهرستان، توزیع کرده بود.

هادی ابراهیمی با یادآوری اینکه 100 موسسه خیریه در شهرستان شیراز فعال است، افزود: جمیت هدف این موسسه های خیریه، افراد کم برخوردار و آسیب دیده اجتماعی است که به هر دلیل تحت پوشش بهزیستی نیستند.

وی گفت: در گذشته بیشتر مشکل نیازمندان تامین ارزاق و تامین سبد غذایی بود و به همین دلیل خیریه های ایجاد شده نیز همین هدف را دنبال کردند؛ اما اکنون با توجه به تکثیر نیازهای جامعه، موارد دیگری نظیر اقلام فرهنگی و آموزشی نیز در سبدهای حمایتی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته حمایتی بین 2000 مددجوی بهزیستی شیراز

توزیع بسته حمایتی بین 2000 مددجوی بهزیستی شیراز