مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-17حوادث

گرفتار شدن دو شکارچی خاطی در منطقه شکارممنوع به دام محیطبانان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: دو شکارچی خاطی در مناطق شکارممنوع فیله خاصه و خرمنه سر به دام محیطبانان افتادند.

- ایسنا/زنجان فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: دو شکارچی خاطی در مناطق شکارممنوع فیله خاصه و خرمنه سر به دام محیطبانان افتادند.

اسماعیل قلی زاده در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با دستگیری شکارچی متخلف در استان و در منطقه شکارممنوع، اظهار کرد: شکارچی متخلف در شب به قصد شکار آهوان دشت سهرین وارد منطقه شکار ممنوع فیله خاصه شده بود که با توجه به هوشیاری ماموران یگان حفاظت مستقر در این منطقه و حضور به موقع آنان، در دام ماموران یگان حفاظت افتاد.

وی با بیان اینکه این شکارچی متخلف هنوز موفق به صید آهو نشده بود که به دام محیطبانان افتاد و به جرم اقدام به شکار و استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: از این شکارچی یک قبضه اسلحه شکاری ته پر کشف و ضبط شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه متخلفان باید هشدارهای اداره کل حفاظت محیط زیست را جدی بگیرند و در صورت بی توجهی به هشدارها، بدون هیچ اغماضی با خاطیان به صورت قانونی برخورد خواهد شد، تصریج کرد: ضرر و زیان ناشی از شکار هر راس آهو 200 میلیون ریال بوده و علاوه بر این مبلغ، شکارچیان دستگیر شده از جنبه عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن دو شکارچی خاطی در منطقه شکارممنوع به دام محیطبانان

گرفتار شدن دو شکارچی خاطی در منطقه شکارممنوع به دام محیطبانان