مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-17اقتصادي

رفع نقاط حادثه خیز محور ملایر- همدان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از رفع نقاط حادثه خیز محور ملایر- همدان خبر داد و گفت: در سال جاری رفع سه نقطه حادثه خیز در این محور در دستور کار ما قرار گرفته که شامل پیچ میرمیشان، - ایسنا/همدان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از رفع نقاط حادثه خیز محور ملایر- همدان خبر داد و گفت: در سال جاری رفع سه نقطه حادثه خیز در این محور در دستور کار ما قرار گرفته که شامل پیچ میرمیشان، پیچ زمان آباد و پیچ الفاوت است.

سیداسماعیل صفوی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت خود را به صورت امانی در این نقاط انجام می دهیم که تاکنون 500 میلیون تومان هزینه دربرداشته است، افزود: پیش بینی می شود تا اتمام طرح یک میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داشته باشیم.

وی در ادامه به پروژه های در دست فعالیت در حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر اشاره و اظهار کرد: در مورد پروژه روکش آسفالت محور ملایر- بروجرد از ابتدای شروع کار تاکنون 1100 متر روکش به عرض 7.

5 متر انجام شده است و این پروژه همچنان ادامه دارد.

صفوی زاده در رابطه با پروژه آسفالت محور ملایر- اراک با اعتبار شش میلیارد و 300 میلیون تومان، خاطرنشان کرد: تاکنون یک کیلومتر به عرض 12 متر در این پروژه آسفالت ریزی شده و روند فعالیت همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه خیز محور ملایر- همدان

رفع نقاط حادثه خیز محور ملایر- همدان