مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-17سياسي

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد اعلام شد


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 691 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 خبر داد و گفت: این آزمون دوم و سوم مرداد ماه برگزار می شود.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 691 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 خبر داد و گفت: این آزمون دوم و سوم مرداد ماه برگزار می شود.

فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای دوم و سوم مرداد ماه سال جاری، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون جهت پذیرش در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا در این آزمون ثبت نام کرده اند، در نظر گرفته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از روز سه شنبه، 23 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت 24 روز گذشته، 27 اردیبهشت ماه می توانستند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد اعلام شد

آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد اعلام شد