مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-17فناوري

اتصال 76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به بهره برداری 46 سایت تلفن همراه در استان، گفت: با بهره برداری از این سات ها، 76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز آیین بهره برداری از دسترسی بیش از یک هزار و 500 روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات از طریق ویدئوکنفرانس معاون اول رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور استاندار خراسان جنوبی در روستای سیدان از توابع شهرستان درمیان برگزار شد.

مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بهره برداری 46 سایت تلفن همراه در استان، گفت: با بهره برداری از این سات ها، 76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 21 میلیارد 945 میلیون تومان ذکر و بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه بیش از پنج هزار خانوار روستایی استان از خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اعلام کرد: با اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات تاکنون 650 روستای استان به این شبکه متصل شده و براساس پیش بینی های صورت گرفته تا پایان سال جاری 140 روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات