مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-17سياسي

رییس علوم پزشکی لارستان: ادارات در قرنطینه مسافران ورودی همکاری نمی کنند


رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در پاسخ به این سوال که چرا مسافران پس از ورود به لارستان به قرنطینه فرستاده نمی شوند، گفت: متأسفانه در این خصوص بسیاری از ادارت در بحث قرنطینه با دانشکده همکاری ندارند.

- محمدحسین کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان بابیان اینکه یکی از عوامل سیرصعودی آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در لارستان، خنج و اوز را ورود افراد بومی ساکن یا شاغل این شهرستان از کشورهای حوزه خلیج فارس برشمرد و اظهار داشت: به دلیل آمار ابتلایان به کرونا ویروس در کشورهای هم جوار و ارتباط این افراد با مردم آن کشورها، منجر به انتقال بیماری شده است.

وی با اشاره به اینکه دریکی از پروازها از 90 مسافر تعداد 10 مورد مبتلای قطعی به کرونا ثبت شد، افزود: از 10 مورد اخیر گزارش شده از شهر لطیفی که همگی افاغنه هستند، به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی دیگر اهالی منطقه خنج را به کرونا مبتلال کرده اند.

  رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان با تکذیب این شایعه که دستگاه آزمایش کرونا فقط قابلیت روزانه انجام 40 تست را دارد، تصریح کرد: این دستگاه قابلیت آن را دارد که در هر مرتبه 45 نمونه را انجام دهد و در آزمایشگاه لارستان روزانه 150 تست در این آزمایشگاه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس علوم پزشکی لارستان: ادارات در قرنطینه مسافران ورودی همکاری نمی کنند

رییس علوم پزشکی لارستان: ادارات در قرنطینه مسافران ورودی همکاری نمی کنند