مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-17سياسي

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از اقدامات قابل توجه نهاد کتابخانه هاست


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از اقدامات قابل توجه نهاد کتابخانه هاست که با توجه به برگزاری دهمین دوره آن در سال جاری می توان به این نکته اشاره کرد که به جایگاه خوبی در بین مردم دست پیدا کرده است.

- سیداحمد سجادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی به صورت مجازی در سال جاری اظهار کرد: این جشنواره علاوه بر اینکه موجب ارتقای سطح مطالعه در جامعه می شود، گسترش فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف مردم را نیز به دنبال داردو وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی در گسترش فرهنگ اهل بیت( ع) و ترویج کتابخوانی تاثیرگذار است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی دشمن جهل و نادانی است، اظهار داشت: وقتی موضوع مورد مطالعه در خصوص سیره اهل بیت( ع) باشد تاثیرگذاری کتاب بیشتر خواهد بود.

سجادی بیان کرد: در دین مبین اسلام تفکر و اندیشه همواره از جایگاه والایی برخوردار بوده است بنابراین باید زمینه افزایش اطلاعات و دانش خصوصا در رابطه با تفکر و آموزه های دینی در سطح جامعه به خوبی فراهم شود.

وی اضافه کرد: در این راستا جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به محورهای برگزاری آن می تواند نتایج ارزشمندی در جامعه به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از اقدامات قابل توجه نهاد کتابخانه هاست

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از اقدامات قابل توجه نهاد کتابخانه هاست