مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-17سياسي

76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


1500 روستای کشور از طریق ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به اینترنت متصل شد که از این تعداد 76 روستا در خراسان جنوبی است.

- مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، امروز 28 اردیبهشت در آیین افتتاح پروژه های ارتباطی استان که با حضور استاندار خراسان جنوبی و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای سیدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روستای سیدان شهرستان درمیان به نمایندگی از 76 روستای استان به شبکه اینترنت متصل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه 46 سایت با هزینه کرد 21 میلیارد و 954 میلیون تومان با همکاری شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: برای اتصال روستای سیدان به شبکه ملی اطلاعات و پوشش تلفن همراه 12 میلیار ریال اعتبار هزینه شده است.

بهی ادامه داد: سایت این روستا به تکنولوژی های نسل دوم، سوم و چهارم همراه اول مجهز شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح امروز بیش از پنج هزار خانواده روستایی استان از خدمات اینترنت همراه اول برخوردار می شوند، افزود: با اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات 650 روستای استان به شبکه ملی متصل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

76 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند