مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-17دانش

دانشگاه سمنان برای دروس عملی در تابستان برنامه ریزی می کند


رییس دانشگاه سمنان با اشاره به ارائه آموزش های مجازی در این دانشگاه گفت: برای دروس عملی و جبران نقایص احتمالی در تابستان امسال برنامه ریزی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیینی مجازی در دانشگاه سمنان، برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه های کشور در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه بزرگ و مادر استان سمنان توانست در مدت زمان کوتاه با تقویت زیرساخت های انجام این کار عملکرد مثبت و بسیار خوبی در زمینه برگزاری کلاس های دانشجویان به صورت مجازی به دست آورد.

مسعود نصیری، رییس دانشگاه سمنان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عصمت اسماعیلی و آزاده سادات طاهری از اعضای هیأت علمی تازه درگذشته دانشگاه سمنان، بر تلاش بیش از پیش برای ارتقای روزافزون دانشگاه سمنان و تحقق شعار سال تأکید کرد.

رییس دانشگاه سمنان با اشاره به آموزش های مجازی دانشگاه افزود: برای دروس عملی و جبران نقایص احتمالی در تابستان امسال برنامه ریزی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سمنان برای دروس عملی در تابستان برنامه ریزی می کند

دانشگاه سمنان برای دروس عملی در تابستان برنامه ریزی می کند