مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-05-16اجتماعي

ورود سامانه بارشی به گلستان/ دمای هوا 7 درجه کاهش می یابد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان از ورود سامانه بارشی به استان و کاهش پنج الی هفت درجه ای دما خبرداد.

- محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از صبح امروز (شنبه) با نفوذ هوای خنک و مرطوب از عرض های شمالی به استان شاهد تغییر و تحولات آب و هوایی در استان خواهیم بود.

وی افزود: این تغییر و تحولات ابتدا با وزش باد شدید از مناطق غربی آغاز شده و به تدریج تمام مناطق استان را در بر می گیرد.

رحمان نیا گفت: انتظار داریم ورزش باد به تناوب تا شب ادامه داشته باشد و بیشینه سرعت باد بین 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت در مناطق مختلف پیش بینی شده و در برخی از نقاط به صورت نقطه ای، میزان سرعت وزش باد فراتر از این هم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در بعدازظهر افزایش ابر اتفاق خواهد افتاد و از اواخر شب شاهد بارش های پراکنده همراه با رعد و برق خواهیم بود که این وضعیت به تناوب تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان با بیان این که طی این مدت دمای هوا بین پنج الی هفت درجه کاهش خواهد داشت، گفت که این سامانه بارشی چهارشنبه از فراز آسمان عبور خواهد کرد.

رحمان نیا به فعالان دریایی هشدار طی مدت فعالیت این سامانه با مواج و متلاطم شدن دریا از تردد دریایی خودداری کرده و تمهیدات لازم را انجام دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به گلستان/ دمای هوا 7 درجه کاهش می یابد

ورود سامانه بارشی به گلستان/ دمای هوا 7 درجه کاهش می یابد