مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-05-16حوادث

کاهش آمار «نزاع» اصفهانی ها نسبت به فروردین سال گذشته


در فروردین ماه سال جاری تعداد 2 هزار و 262 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان، علی سلیمان پور اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری 44 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و 37 نفر ازآن ها مجوز سقط درمانی دریافت کرده اند.

  مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان ادامه داد: لازم به ذکر است آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در فروردین ماه سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال قبل (53نفر) کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه اینکه سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان متولی بررسی درخواست های صدور مجوز سقط درمانی، تنها درمواردی اقدام به صدور مجوز سقط درمانی می کند که جنین زیر 4 ماه و واجد ناهنجاری های شدید مادرزادی بوده و یا مادر مبتلا به بیماری های صعب العلاج همراه باخطر جانی در صورت تداوم بارداری باشد.

کاهش آمارمراجعین  به دلیل نزاع در فروردین ماه سال جاری سلیمان پور افزود: در فروردین ماه سال جاری تعداد 2 هزار  و 262 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان  مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 1/32 درصدکاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار «نزاع» اصفهانی ها نسبت به فروردین سال گذشته

کاهش آمار «نزاع» اصفهانی ها نسبت به فروردین سال گذشته