مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:302020-05-16بين الملل

هیاهوی «هیچ» برای فرار از «طوفان قدس»/ «استر و مردخای» در آتش ؟!


انتشار خبر کذب آتش سوزی گسترده و ویران شدن مقبره «استر و مردخای» در همدان از سوی رسانه های عربی، غربی و عبری و انتشار هماهنگ آن توسط رسانه سعودی اینترنشنال، - خبرگزاری فارس همدان، همزمانی جنگ روانی رسانه های عبری، عربی، غربی در خصوص آتش سوزی وسیع! در مقبره استر و مردخای با روز نکبت و در آستانه روز جهانی قدس اتفاقی نیست و آخرین تلاش های مذبوحانه جریان رسانه ای عبری، عربی، غربی برای به حاشیه بردن یوم القدس است.

ماجرا از روز جمعه آغاز شد جایی که ایلان اسکاتس کار نماینده ویژه آمریکا در امور نظارت و مقابله با یهودستیزی (شما بخوانید نماینده ویژه طرفداری از صهیونیزم) آتش کشیدن!! مقبره استر و مردخای مکان مقدس یهودیان ایران و جهان در همدان را قویا محکوم کرد.

این مقام دولتی حامی ویژه رژیم صهیونیستی در وزارت خارجه آمریکا با اشاره به تهدید سه ماه پیش برای تخریب این مقبره، یادآور شد که رژیم ایران دولت سردمدار حمایت از یهودستیزی!! (باز بخوانید صهیونیزم ستیزی) در جهان است.

او هشدار داد که این اقدامات ایران باید متوقف شود و از جامعه یهودی (صهیونیسم) و سایر اقلیت ها محافظت شود.

ماجرایی کاملا مشکوک! روز جمعه گذشته سالروز تشکیل رژیم غیرقانونی و منحوس صهیونیستی بود که به حق روز نکبت نام گرفته است، طوفان سراسری و بین المللی کاربران فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهوی «هیچ» برای فرار از «طوفان قدس»/ «استر و مردخای» در آتش ؟!

هیاهوی «هیچ» برای فرار از «طوفان قدس»/ «استر و مردخای» در آتش ؟!