مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 15:102020-05-16سياسي

بازگشایی کتابخانه های عمومی از 29 اردیبهشت ماه


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از بازگشایی کتابخانه های عمومی از 29 اردیبهشت ماه در زنجان خبر داد و گفت: این کتابخانه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اسفندماه سال قبل و با تصمیم ستاد ملی کرونا کتابخانه های عمومی استان تعطیل شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه بازگشایی طبق تصمیم ستاد کرونا و با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می شود، اضافه کرد: بازگشایی کتابخانه های عمومی از 29 اردیبهشت ماه و به صورت پلکانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در فعالیت دوباره کتابخانه های عمومی تأکید بر توزیع اقلام بهداشتی شامل شیلد محافظ صورت، ماسک صورت، دستکش یک بارمصرف و مایع ضدعفونی کننده دست شده است.

نیکبخش با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی از 29 اردیبهشت به صورت یک نوبته از ساعت 8 تا 12 فعالیت خواهند کرد، گفت: کتابداران نیز به صورت یک روز در میان در کتابخانه حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: در روزهای نخست با توجه به کاهش مراجعه اعضا، اقداماتی از قبیل اصلاح ثبت و ساماندهی و ورود اطلاعات منابع در سامانه مدیریت کتابخانه ها، تکمیل پروفایل کتابخانه در سامانه مدیریت کتابخانه ها، شاداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کتابخانه های عمومی از 29 اردیبهشت ماه

بازگشایی کتابخانه های عمومی از 29 اردیبهشت ماه