مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:052020-05-16سياسي

با ترویج کشت گیاهان دارویی در لرستان می توان بهره وری را افزایش و تولید ثروت کرد


با ترویج کشت گیاهان دارویی در استان می توان بهره وری را افزایش و تولید ثروت کرد.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه لرستان گفت: با ترویج کشت گیاهان دارویی در استان می توان بهره وری را افزایش و تولید ثروت کرد.

سردار مرتضی کشکولی امروز 27 اردیبهشت ماه در بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر مومنان علی (ع)، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان نسبت به چند سال اخیر رشد بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه لرستان به دنبال کارهای پیامد نگر و اثربخشی کار است که در این راستا با جهاد دانشگاهی استان همسو هستیم، افزود: در بحث آسیب اجتماعی طلاق در سال 99 بنا را بر این گذاشته ایم که این معضل را 4 درصد دراستان کاهش دهیم.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه 850 معتاد متجاهر در استان داریم، گفت: همچنین در بحث کاهش اعتیاد نیز برنامه ریزی شده بود که در سال 97، جامعه هدف معتادین را 2 درصد کاهش دهیم.

کشکولی با بیان اینکه شباهت های ساختاری و سازمانی با جهاد دانشگاهی لرستان داریم، ادامه داد: اندیشه ورزی در سپاه سبک جدید مدیریت است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستانی گردان سایبری داریم که در فضاهای مجازی فعال هستند، افزود: یکی دیگر از کارهای سپاه لرستان اشتغالزایی زنان روستایی و توانمندسازی آنان است که با پرداخت وام این قشر را حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترویج کشت گیاهان دارویی در لرستان می توان بهره وری را افزایش و تولید ثروت کرد

با ترویج کشت گیاهان دارویی در لرستان می توان بهره وری را افزایش و تولید ثروت کرد