مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-16سياسي

سیر تا پیاز انتخاب یک کیف مناسب


شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که برای حضور در یک مراسم کاری یا شخصی، ساعت ها برای استایلتان زحمت کشیده و لباس های شیک به تن کنید و از نتیجه راضی باشید؛ - اما دُرست زمانی که کیفتان را به دست می گیرید تا به سمت مقصد حرکت کنید، می بینید که ظاهرتان به کلی به هم ریخته است! چون شما به مهم ترین اکسسوری در استایل خود توجه نکرده اید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تولیدی کیف گوهری، شاید شما بدون کیف یک کمبود بزرگ در ظاهرتان داشته باشید، اما مطمئن باشید در دست گرفتن یک کیف نامناسب، فاجعه بزرگ تری است! کیف ها علاوه بر این که لوازم مورد نیاز را حمل می کنند، تکمیل کننده لباس شما نیز محسوب می شوند.

انتخاب یک کیف نامناسب که با لباس، اندام یا موقعیت شما هماهنگ نیست، چیزی شبیه سرو چای شیرین با زیتون پرورده است! یا حتی بدتر! بنابراین بهتر است قبل از آن که به یک فروشگاه یا تولیدی کیف و یا حتی به کمد لباستان مراجعه کنید، انواع کیف ها را شناخته و مهارت های مربوط به انتخاب کیف مناسب را کسب کرده باشید.

پس مطالعه این متن را به شما پیشنهاد می کنیم.

انواع کیف ها کدم اند؟ بر اساس نوع کاربرد و برای جنسیت و سنین مختلف، نوع کیف ها نیز متفاوت است و هر تولیدی کیف برحسب نیاز جوامع و افراد کیف های متنوعی را تولید و روانه بازار می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز انتخاب یک کیف مناسب

سیر تا پیاز انتخاب یک کیف مناسب