مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-16اجتماعي

اولیای دانش آموزان جلوی مدرسه یا محوطه آموزشگاه تجمع نکنند


بر اساس تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا، مدارس کل کشور از امروز به مدت یک ماه به منظور رفع اشکالات درسی دانش آموزان و ارائه مطالب آموزشی به دانش آموزانی که به هر علتی امکان استفاده از فضای مجازی را نداشته اند، - بازگشایی شدند.

در نهاوند نیز با توجه به تشکیل جلسات متعدد، بازدید میدانی ازوضعیت ضدعفونی و گندزدایی مدارس و تمهیداتی که از چندین روز قبل اندیشیده شده بود، این بازگشایی به صورت بسیار مطلوب، با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان، آموزش های لازم را در بستر شبکه شاد دریافت کردند، حضور دانش آموزان در مدارس به صورت کنترل شده، محدود و صرفاً برای رفع اشکالات بود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت:بازگشایی مدارس در روز شنبه 27 اردیبهشت ماه صرفاً برای رفع اشکال دانش آموزان است و حضور دانش آموزان کاملا اختیاری بوده و امتحانات پایانی پایه نهم و دوازدهم حضوری و در دیگر پایه ها به صورت غیرحضوری است.

محمدحسین دارایی در حاشیه بازگشایی مدارس اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد ملی مدیریت و کنترل کرونا، کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه به جز مدارس استثنایی از 27 اردیبهشت 99 به مدت یک ماه به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیای دانش آموزان جلوی مدرسه یا محوطه آموزشگاه تجمع نکنند

اولیای دانش آموزان جلوی مدرسه یا محوطه آموزشگاه تجمع نکنند