مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-16اقتصادي

املاک محله هاشم آباد شهرری تعیین تکلیف می شود


طرح ساماندهی و توسعه حرم عبدالعظیم حسنی در محله هاشم آباد شهرری پس از بازبینی ها ، انجام کارهای مطالعاتی و رفع نواقص، برای تصویب به کمیسیون ماده 5 ارجاع می شود.

- طرح ساماندهی و توسعه حرم عبدالعظیم حسنی در محله هاشم آباد شهرری پس از بازبینی ها ، انجام کارهای مطالعاتی و رفع نواقص، برای تصویب به کمیسیون ماده 5 ارجاع می شود.

طرحی که در آن الگوی سکونتی برای این محله تعریف می شود که به نوعی مکمل خدمات گردشگری به زائران باشد و تسهیلات ویژه ای برای سازنده ها در نظر گرفته می شود که الزام آوری، تبعیت از این الگو و تحقق پذیری طرح را در محل ضمانت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد افشار، شهردار منطقه 20 درباره طرح توسعه و ساماندهی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی شهر ری گفت: در این باره پهنه کلان 200 هکتاری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم وجود دارد که در قالب طرح تفصیلی به عنوان پهنه S222 در نظر گرفته شده که در این باره بازنگری هایی صورت گرفته و ظرف روزهای آتی کارهای مطالعاتی آن انجام می شود و به پیش کمیسیون کمیسیون ماده 5 ارجاع می شود و در نهایت مصوبه کمیسیون ماده پنج تکلیف زمین های این قسمت از شهر را مشخص خواهد کرد.

او با بیان اینکه قسمت اعظم مشکلاتی که مردم بویژه در محله هاشم آباد با آن روبرو هستند، در این صورت مرتفع خواهد شد، افزود: یکی از مشکلاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک محله هاشم آباد شهرری تعیین تکلیف می شود

املاک محله هاشم آباد شهرری تعیین تکلیف می شود