مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-16بين الملل

اکونومیست: پامپئو سابقه طولانی در بیان اظهارات پوچ و بی معنی دارد


مجله اکونومیست درباره مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا، مردی که گفته می شود بسیار باهوش است، نوشت، او سابقه طولانی در بیان اظهارات پوچ و بی معنی دارد.

- مجله اکونومیست درباره مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا، مردی که گفته می شود "بسیار باهوش" است، نوشت، او سابقه طولانی در بیان اظهارات پوچ و بی معنی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجله نوشت، نام پامپئو پس از آن مطرح شد که حزب چای (تی پارتی) در سال 2010 او را به کنگره آورد اما شهرت او به دلیل دامن زدن به اظهارنظرها علیه هیلاری کلینتون بود.

او مدعی شد که کلینتون در قتل چهار آمریکایی در شهر بنغازی لیبی دست داشته است، همچنین او به مقایسه های عجیب ترامپ با قهرمان یهودی در باور مسیحیان انجیلی تشویق می کرد.

پافشاری پامپئو بر اینکه ویروس کرونا در یک آزمایشگاه ایجاد شده، مساله ای که آژانس های اطلاعاتی آمریکا و نیز مراکز علمی رد کرده اند، بخشی از شیوه مرسوم او از طریق دامن زدن به شایعه ها بوده است.

جهان ادعاهای پامپئو را که موجب خشم چینی ها شد، رصد کرد و بجز دوستداران ترامپ، هیچ کسی بیرون از چارچوب ریاست جمهوری این ادعاها را جدی نگرفت، اما باور اینکه این سخن را بزرگترین دیپلمات آمریکایی که قرار است نقشش از تعصب حزبی محدود فراتر رود، بیان کرده، دشوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکونومیست: پامپئو سابقه طولانی در بیان اظهارات پوچ و بی معنی دارد

اکونومیست: پامپئو سابقه طولانی در بیان اظهارات پوچ و بی معنی دارد