مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-16پزشكي

تجهیزات پزشکی و توانبخشی ایثارگران تامین می شود


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: به زودی تجهیزات پزشکی شامل: پروتزهای ارتوپدی، آنژیوپلاستی قلب جهت درمان ایثارگران استان تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد تنیان بیان داشت: با پیگیری و هماهنگی هایی که توسط عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان انجام شد، خدمات جدیدی در دستور کار بیمه مکمل یا دی قرار گرفت که بخش مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران برطرف می شود.

وی ضمن بیان اینکه قرارداد تأمین تجهیزات پزشکی و توانبخشی اتاق عمل مربوط به انواع پروتزهای ارتوپدی، آنژیوپلاستی قلب و… در بیمارستان های خصوصی با بیمه های سلامت و دی منعقد شد، افزود: بعد از انعقاد این قرارداد، دغدغه پرداخت هزینه درمانی از دوش ایثارگران برداشته می شود و به صورت مستقیم از طریق بیمه دی به بیمارستان پرداخت خواهد شد.

تنیان خدمت به ایثارگران را بالاترین درجه ایثار دانست و ادامه داد: هر چند هیچ خدمتی نمی تواند از خود گذشتگی و رشادت های دلیران ایران زمین را جبران کند، ولی توفیق خدمت به خانواده شاهد و ایثارگران یک فرصت معنوی است.

وی افزود: طی آخرین جلسه ای که این نهاد با دکتر علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت داشت، قرار شد تجهیزات مورد نیاز به زودی در اختیار بیمارستان های خصوصی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات پزشکی و توانبخشی ایثارگران تامین می شود

تجهیزات پزشکی و توانبخشی ایثارگران تامین می شود