مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-16سياسي

قانون چه حمایتی از کودکان می کند؟


یک وکیل دادگستری با اشاره به این که قانون حمایت از کودکان بر پشتسبانی و نگهداری از آنان تمرکز دارد، گفت: حقوق کودکان دارای جنبه های مختلفی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان یک وکیل دادگستری با اشاره به این که قانون حمایت از کودکان بر پشتسبانی و نگهداری از آنان تمرکز دارد، گفت: حقوق کودکان دارای جنبه های مختلفی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

محمدحسن بیرانوند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که حقوق کودکان مجموعه ای از حقوق بشر ویژه کودکان است که بر پشتیبانی و نگهداری از آنان تمرکز دارد، اظهار کرد: حقوق کودکان شامل حق برقراری ارتباط با هر دو والدین، هویت انسانی و همچنین نیازهای اساسی برای حفاظت فیزیکی، غذا، آموزش عمومی دولتی، مراقبت های بهداشتی و قوانین کیفری مناسب براساس سن و رشد کودک، حفاظت برابر از حقوق مدنی کودک و آزادی از تبعیض براساس نژاد، جنسیت، گرایش جنسی، هویت جنسیتی، منشأ ملی، مذهب، معلولیت، رنگ، قومیت یا سایر ویژگی هاست.

وی با اشاره به این که کودکان در جامعه به واسطه محدودیت های طبیعی و اجتماعی، دارای جایگاه ویژه ای هستند و قانون گذار باید به لحاظ عدم توانایی شان حمایت کاملی از حقوق آن ها بعمل آورد، عنوان کرد: تصور کنید حقوق اولیه یک کودک از سوی پدر یا مادر و یا عوامل خارج از خانواده تضیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون چه حمایتی از کودکان می کند؟

قانون چه حمایتی از کودکان می کند؟