مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-16سياسي

توزیع 300 بسته معیشتی خانه های هلال در شب های قدر در رفسنجان


مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان با اشاره به آثار بیماری کرونا در وضعیت معیشت و درآمد خانوارها، گفت: حدود 300 بسته معیشتی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان توسط اعضای خانه های هلال رفسنجان بین نیازمندان توزیع شد.

- ایسنا/کرمان مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان با اشاره به آثار بیماری کرونا در وضعیت معیشت و درآمد خانوارها، گفت: حدود 300 بسته معیشتی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان توسط اعضای خانه های هلال رفسنجان بین نیازمندان توزیع شد.

آرزو دهقان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خانه های هلال که در روستاهای شهرستان مستقر هستند و به اهالی خدمات ارائه می دهند در ایام شیوع کرونا نیز به عرصه آمده و با درک شرایط و اوضاع بیماری کرونا به فکر تأمین معیشت خانواده های متأثر از کرونا افتاده و تا جایی که بتوانند برای رفع نیازمندی های آن ها تلاش می کنند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان ادامه داد: خانه هلال در صفاییه از توابع رفسنجان 240 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 2 میلیون ریال (در مجموع 480 میلیون ریال) با جذب منابع مالی از خیّرین، بخشداری و اعضای خانه هلال تهیه و بین خانوارهای نیازمند توزیع کردند که هر بسته معیشتی شامل اقلام برنج، روغن، قند و چای، سویا، ماکارانی و رب گوجه فرنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 بسته معیشتی خانه های هلال در شب های قدر در رفسنجان

توزیع 300 بسته معیشتی خانه های هلال در شب های قدر در رفسنجان