مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-16اجتماعي

دانش آموزان حاشیه شهر ایلام اقلام بهداشتی دریافت می کنند


مدیرکل اجتماعی فرهنکی استانداری ایلام، گفت: به منظور توجه به سلامت دانش آموزان امروز تعدادی پد بهداشتی در بین دانش آموزان توزیع شد.

- عهدیه طهماسبی مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: به منظور توجه به سلامت دانش آموزان مقرر شده با هماهنگی آموزش و پرورش استان و کمک دفاتر تسهیلگری در تعدادی از مدارس حاشیه شهر ایلام  پد بهداشتی شامل( ماسک، دست کش و پدالکلی) توزیع می شود.

وی افزود: امروز و در اولین روز بازگشایی مدارس تعدادی پد بهداشتی در بین دانش آموزان این مناطق توزیع شد.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام در ادامه از راه اندازی 2 دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در سال گذشته در مناطق حاشیه شهر ایلام خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر می توان از توانمندی های موجود در منطقه برای توانمندسازی مردم استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تاسیس این دفاتر محقق کردن عدالت اجتماعی، ارتقای سطح زندگی، دانش شهروندی و رفع معضلات مناطق حاشیه ای و کم برخوردار  است که احتمال بروز آسیب های اجتماعی در این مناطق  بسیار زیاد است.

 وی با بیان اینکه این طرح از موفق ترین طرح های  اجتماعی وزارت کشور است ادامه داد: طرح دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی به همه ابعاد اجتماعی و نیازهای مناطق ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان حاشیه شهر ایلام اقلام بهداشتی دریافت می کنند

دانش آموزان حاشیه شهر ایلام اقلام بهداشتی دریافت می کنند