مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-16دانش

کشف گونه های جدید جانوری در زیست کره تالاب بین المللی هامون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو و به نقل از دانشگاه زابل، یکی از مهم ترین اهداف و چشم انداز های دانشگاه زابل، تعمیق و گسترشِ توامانِ علم و عمل همراه با پرورش مهارت ها و تربیت نیرو های مسئولیت پذیر، - بر اساس مطالعات چند سال اخیر محققان دانشگاه زابل در زمینه بررسی مجموعه بندپایان تالاب بین المللی هامون، بیش از 10 گونه جدید تنها از راسته بال غشاییان شناسایی و نامگذاری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو و به نقل از دانشگاه زابل، یکی از مهم ترین اهداف و چشم انداز های دانشگاه زابل، تعمیق و گسترشِ توامانِ علم و عمل همراه با پرورش مهارت ها و تربیت نیرو های مسئولیت پذیر، متعهد به کشور و نظام اسلامی و متخصص در رشته های مختلف تحصیلی است.

این وجه از رسالت و رویکرد دانشگاه، معطوف به فراهم سازی زمینه های رشد علمی و مهارتی دانشجویان مستعد، بر مبنای پتانسیل ها و ظرفیت های موجود و منطبق با سند چشم انداز این زیرمجموعه از وزارت علوم است تا بستری مناسب برای تحقق حرکت موثر در مسیر تربیت دانش آموختگان متخصص و توانمند را فراهم می سازد.

در تشریح مصادیق تلاش همه جانبه دانشگاه زابل برای احراز پیشرفت علمی و تخصصی، می توان به فعالیت موفق محققین و دانشجویان گروه گیاه پزشکی دانشکده کشاورزی اشاره کرد که بخشی از تحقیقات مرتبط با شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گونه های جدید جانوری در زیست کره تالاب بین المللی هامون

کشف گونه های جدید جانوری در زیست کره تالاب بین المللی هامون