مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-05-16سياسي

مساجد برای برگزاری دائم نمازهای جماعت آماده باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مساجد برای برگزاری دائم نمازهای جماعت آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد ولایی برحق امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، گفت: با توجه به اظهارنظر رییس جمهور، کارشناسان و مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت این مسئله مهم، احتمال بازگشایی دائم مساجد بسیار بالاست.

وی گفت: طبق اعلام رسمی کمتر از نیم درصد از مبتلایان به دلیل مراجعه به مساجد و اماکن مقدس بوده و رعایت دقیق مسائل بهداشتی توسط مردم می تواند این درصد بسیار پایین را هم به صفر برساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: هیئت امنا و مسئولان مساجد با توجه به این ظرفیت، آمادگی خود را جهت رعایت همه دستورالعمل ها جهت اقامه نماز دائم مهیا کنند.

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: بازگشایی مساجد اماکن مقدس منوط به دستور مستقیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و هرگونه فعالیت مساجد نسبت به اطلاعیه های رسمی این ستاد خواهد بود.

وی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی در شب های قدر در مساجد استان البرز، گفت: تصاویر و گزارشات واصله، گویا بوده و مساجد توانستند در اوج جمعیت حاضر در مراسم، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و همه موارد را کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد برای برگزاری دائم نمازهای جماعت آماده باشند

مساجد برای برگزاری دائم نمازهای جماعت آماده باشند