مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-05-16ورزشي

اولین دوره کلاس مربیگری آنلاین سپک تاکرا برگزار می شود


اولین دوره کلاس مربیگری آنلاین level 1 سپک تاکرا آسیا با حمایت «داتو حلیم بن قادر» رییس ASTAF و پیگیری سهراب آزاد قائم مقام جهانی رشته سپک تاکرا برگزار می شود.

- اولین دوره کلاس مربیگری آنلاین level 1 سپک تاکرا آسیا با حمایت داتو حلیم بن قادر رییس ASTAF و پیگیری سهراب آزاد قائم مقام جهانی رشته سپک تاکرا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این کلاس بین تمام کشور های آسیایی که در رشته سپک تاکرا فعالیت می کنند بزودی برگزار می گردد و با توجه به هماهنگی های انجام شده چندین کشور از کشور های غیر آسیایی مانند کلمبیا، آرژانتین، لهستان، صربستان و ترکیه در این دوره حضور پیدا خواهند کرد.

کلاس ها از روز دوشنبه 29 اردیبهشت شروع به مدت دو هفته ادامه پیدا خواهد کرد در این دوره اساتیدی از کشور های فیلیپین، اندونزی، مالزی، تایلند، سنگاپور و هندوستان حضور دارند.

از این دوره کلاس های مربیگری استقبال خوبی شده است و ایران با 27 شرکت کننده در این دوره رکورد دار است و کشور های دیگر آسیایی نیز در این دوره شرکت می کنند.

جالب این است که ناظر برگزاری این دوره از کلاس ها علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا از ایران خواهد بود.

دلیل اصلی برگزاری این دوره به صورت آنلاین شیوع ویروس کرونا است،لازم به ذکر است که در پایان این دوره Level 1 مربیگری رشته سپک تاکرا برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره کلاس مربیگری آنلاین سپک تاکرا برگزار می شود

اولین دوره کلاس مربیگری آنلاین سپک تاکرا برگزار می شود