مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-16اقتصادي

طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین چشم انتظار بخش خصوصی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در اشاره به اجرای پروژه انتقال آب سد طالقان به قزوین گفت: اجرای این پروژه با اعتبارات عمرانی دولتی طولانی خواهد شد و به هدف پروژه نخواهیم رسید؛ - اگر بخش خصوصی وارد شود ظرف 2 سال این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

یدالله ملکی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پروژه انتقال آب سد طالقان باتوجه به رشد جمعیتی و اعلام نیاز آب و فاضلاب نیازهای 14 شهر و 194 روستای استان قزوین تا سال 1425 لحاظ شده است.

وی ادامه داد: پروژه انتقال آب سد طالقان سال 96 آغاز شد و قرار بود سه ساله به اتمام برسد ولی متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کشور اعتبارات مورد نیاز آن تأمین نشد و پروژه تا به امروز تنها 9 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب سد طالقان به طول 320 کیلومتر و شامل 2 بخش تصفیه خانه و خط انتقال است که از زیاران شروع شده و به ضیاءآباد ختم می شود؛ احداث تصفیه خانه به دلیل عدم تأمین اعتبار در سال 98 متوقف شده بود که به روش BOT تأمین اعتبار و مشکلات مالی آن حل شد و اجرای آن ادامه دارد.

وی عنوان کرد: به جهت خرید لوله، اجرای خط انتقال اعتبار زیادی می طلبد که این بخش از پروژه پیشرفت فیزیکی زیادی ندارد به همین دلیل پروژه فازبندی و مقرر شد در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین چشم انتظار بخش خصوصی

طرح انتقال آب سد طالقان به قزوین چشم انتظار بخش خصوصی