مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-16اقتصادي

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه


مدیر استانی احیای دریاچه ارومیهبا اعلام اینکه تراز نگین آبی آذربایجان در سال 99 سه سانتی متر افزایش داشته، گفت: وسعت دریاچه بر اساس آخرین پایش در مقایسه با سال گذشته 23 کیلومتر مربع افزایش یافته و به سه هزار و 239 کیلومتر مربع رسیده است.

- مدیر استانی احیای دریاچه ارومیه با اعلام اینکه تراز نگین آبی آذربایجان در سال 99 سه سانتی متر افزایش داشته، آخرین وضعیت دریاچه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرهاد سرخوش در خصوص تراز دریاچه ارومیه گفت: تراز نگین آبی آذربایجان در مقایسه با سال گذشته سه سانتی متر افزایش را نشان می دهد که با توجه به کاهش بارش در حوضه، رقم بسیار مناسبی است.

مدیر استانی احیای دریاچه ارومیه با اعلام اینکه آب دریاچه به بیش از پنج میلیارد و 250 میلیون متر مکعب رسیده، گفت: حجم آب نگین آبی آذربایجان نسبت به سال گذشته 90 میلیون متر مکعب افزایش دارد.

وی ضمن مقایسه مساحت دریاچه با زمان مشابه سال گذشته، اظهار داشت: وسعت دریاچه بر اساس آخرین پایش در مقایسه با سال گذشته 23 کیلومتر مربع افزایش یافته و به سه هزار و 239 کیلومتر مربع رسیده است.

سرخوش با اعلام اینکه طرح های مهم انتقال آب به دریاچه ارومیه طی سال جاری و به تدریج به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: طرح در حال اجرای تونل انتقال آب از جنوب آذربایجان غربی به دریاچه هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه